Service zit in ons DNA
Spring Creative Packaging bv is in 2008 opgericht. Met een team van creatieve professionals zorgen we er iedere dag weer voor dat we toffe, slime en duurzame verpakkingen en oplossingen ontwikkelen en leveren aan onze klanten. We zijn expert op het gebied van bedrukte verpakkingen van karton. Service zit in ons DNA, we doen er alles aan om onze klanten waar dat kan te ontzorgen als het gaat om hun verpakkingen, van ontwerp tot levering, van advies tot fullfulment.
Spring is dé creatieve verpakker
We zijn begonnen als ontwerpbureau voor verpakkingen waarbij we zowel het grafisch ontwerp als de vorm ontwikkelenden. Vanuit die projecten kregen we regelmatig de vraag of we ook niet de doosjes konden leveren; de gevestigde drukkerijen wilden alleen grote orders draaien. Binnen ons netwerk hebben we partners gezocht waarmee we die vraag konden invullen. Omdat het een succes was hebben we toen besloten hier een aparte website voor te maken: budgetdoosjes.nl.
Dat is inmiddels 10 jaar geleden en we hebben miljoenen doosjes geleverd en daarmee ook heel veel kennis opgebouwd.
We gaan uitdagingen aan, denken in mogelijkheden en kunnen komen tot oplossingen die werken en leiden tot meer verkoop en rendement.
De kernwaarden van Spring
Zeggen wat we doen, doen wat we zeggen
Wij zeggen wat we doen..
En doen wat we zeggen. Dat betekend ook dat we geen loze beloftes doen, daar heeft niemand wat aan.
Maak het eenvoudig en toegankelijk
We houden niet van ingewikkelde marketing termen maar houden het eenvoudig. Je kunt bij ons het hele bedrijf bekijken en je hebt direct contact met de mensen die op dat moment met je opdracht bezig zijn, dus ook met de ontwerpers en planning. Wel zo handig.
Spring is meedenkend
We hebben de wijsheid niet in pacht maar hebben door de vele gesprekken met klanten en opdrachten wel heel veel gehoord en gezien van allerlei branches en producten. We denken dan ook graag met je mee.
We nemen verantwoordelijkheid
Iedere dag werken we hard om onszelf te ontwikkelen.
Onze Springers
Ons team is lekker divers. Verschillende karakters die elkaar aanvullen en van elkaar leren. Een mix van ervaring en jong talent en van conceptdenkers tot preciezelingen. Zo komen we tot de beste ideeën – en de mooiste verpakkingen.